210608

Jo  förresten om ni trodde att jag tänkte stanna hemma i detta avlånga land ett längre tag nu så tog ni helt fel.
För imorgon så beger jag mig av till Riga med min Baby för att fira 1 år, tänk vad tiden går fort.
Så Hej sverige idag & Hejdå sverige imorgon igen.

Rätt coolt att jag kommer vara i 3 länder på en helg, fredag turkiet, lördag sverige & söndag lettland.
Lika bra det, jag & baby ska även kolla upp resor idag tills v31 då vi ska bege oss av emot varmare länder.
Jag röstar för kroatien, grekland eller italien, så vi får se vart vi hamnar.

Nu ska jag iaf packa upp & packa om.
ny väska, ny destination.


Kommentarer
Postat av: Anonym

riga är inget land, pucko.. det är en huvudstad

2008-06-22 @ 01:16:37
Postat av: Maria

Ajo jag är rätt medveten om det, PUCKO!

2008-06-22 @ 09:09:17
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0