090608

Jag följde mina vänners råd & stannar hemma från jobbet idag.
Har ju trotts allt 40 graders feber så jag måste verkligen vila så att jag blir frisk tills på fredag.
Idag ska jag bara ligga & sova hela dagen & dricka en massa te & äta så mycket mat som det bara går trotts att jag inte kan svälja. Men eftersom att mina dåliga matvanor har fått mitt emunförsvar att sjunka till botten så är det bara att plåga halsen & trycka i sig mat. För med mycket näring så är jag nog snart på benen igen.
Nej kära vänner nu sås ka jag kolla på American Crime, jag såg den iofs igår oxå men jag tyckte att den var riktigt bra men väldigt hemsk & eftersom att det är en sann historia så blir den sådär extra hemsk!

Och till sist en underbar nyhet, min saknade vän Sara ska spendera sommaren i uppsala, me like!
Sara & jag gick i samma klass från 4:an-8:an men sen i 8:an så flyttade sötnosen till Göteborg.
Vi umgicks väldigt mycket innan hon flyttade & sara var som en mamma för mig & lärde mig allt hon kunde.
Men i sommar tar vi igen alla missade år!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0