260608

Jag är deppig, vill bara ligga & inkurad i täcket i minst ett år!
Nej ni ska få slippa höra mitt deeptalk, tänkte istället ta & berätta om gårdags kvällen.
Jag begav mig hem till Jocke vid 4 tiden där även Erik & Putte befann sig.
Vi åkte iväg för att käka & sen för att införskaffa oss lite mer alkohol. Ja som vanligt så slutade vår chillkväll med alkohol.
Vi satt hemma hos Erik & drack tills runt 11 tiden & sen så tog vi bussen in till stan för att göra BJ osäkert.
BJ hade premiär för sina sommar onsdagar & det var fullt med folk & alla man verkligen ville träffa var där.
Jag umgicks mest med mina älskade vänner emma & sophie som jag tyvär inte träffar allt för ofta nu mera.
Tog halv 2 tåget hem med flicksen & sen slutade kvällen i tårar.

Jag & min baby har väl inte haft det som bäst den senaste tiden & allt detta tack vare mig.
Fan jag hatar att mina känslor spelar mig en massa spratt & jag inte vet vad jag känner.
Han är verkligen världens bästa pojkvän & jag vill verkligen vara kär i honom men just nu vill inte mina känslor som jag vill. FAN! Vi har iaf ett uppehåll just nu eller är det slut? Jag tror & hoppas iaf att om jag får vara ifred ett tag så kommer jag att hitta tillbaka till mina känslor. Jag verkligen måste & vill!
Men just nu så känns allt bara tungt & jag vet hur kär han är i mig & att han inte ens orkade pallra sig till jobbet idag gör inte det hela bättre, förlåt!

Kommentarer
Postat av: moa

men hjälp va tråkigt. hoppas de fixar sig <3

2008-06-26 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0