300608

Hej & hå i ruskvädret, nån som gillare? skulle inte tro det va.
Idag har jag haft en fullspäckad dag med en massa påhit & upptåg.
Dagen började med jobb klockan 7, sen efter jobbet så begav jag mig iväg på en massa ärenden samt mötte upp Petter.
Jag var in på banken & fixade mig ett nytt bankomat kort & internett skit så att jag kan betala allt via internett.
Tog även en tripp till Polisen där jag fixade ett nytt id kort eftersom att det försvann någon gång i fyllan & villan.
Sen vart det en tripp på stan, jag inhandlade ett par skor, en t-shirt & ett skärp + att Petter ponken köpte ett par örhängen & ett halsband till mig, han är för söt, jag får alltid pressenter. me like!
Sen delade vi på en sallad på cupido till middag & sen så begav vi oss av på ett intensiv pass på friskis, så himla skönt.
Jag han även med en solning idag, så ni kan ju bara ana hur mycket jag stressat runt idag för att hinna med allt detta.
Men nu är jag iaf äntligen hemma i min sköna säng & lever lyx, petter håller nämligen på att städa hela mitt rumt samt plocka ur diskmaskinen & så ger han mig fotmassage emellan åt, kan det bli mycket bättre?

Snart så blir det iaf till att sätta på en rulle & sussa.'
För tidigt imorn bitti beger vi oss av till allsång på skansen, Uggla är där så det är ett måste.
Det blir iaf jag, malin, petter, gaucho, hannes, tova & kanske jossie.
Så nu ska jag tagga inför morgon dagen, håll utkik efter mig på tv imorn då jag står & skrålar till uggla.
Är faktist rätt bra artister imorn, eller dugliga iaf.
EMD, Sanna Nilsen, Peter Jöback & världens bästa UGGLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0