290608

Godmorgon världen.
Iofs så har jag varit vaken i ca 6 timmar men vem bryr sig, godmorgon ändå.
Idag är min sista lediga dag på länge så jag ska bara njuta &  har gjort det hittills oxå.
Juste jag & min syster fick en underbar middag med massa överraskningar igår av en viss ung man.
Vi bara satt där & njöt av allt gott hela kvällen, kude inte blir mycket bättre.
Mot kvällningen skulle vi iaf iväg på fest hos Hagge men någonting hände & jag somnade klockan halv 11 så det blev inte mycket av det.
Idag är jag iaf skapligt utvilad men tänker bara ligga hemma & dega & kolla massa film & fotboll ikväll.
För imorgon börjar mina rutiner, usch jag hatar rutiner. Livet ska varea spontant..

Äsch nog från mig idag, ska göra något roligare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den unge mannen dååå+? :)

2008-06-29 @ 18:55:02
Postat av: Martina

jag vill ha alla koooort :D

2008-06-29 @ 23:56:47
URL: http://mlina.blogg.se/
Postat av: moa

kan tyvärr inte haka imorn på allsång, hade vart jäklig kul men ja är helt helt rensad på kontot. 0:- sen ska jag iväg och fira Victors syster imorn.. vi får ta och hitta på något i veckan å sånt sen när ni inte jobbar

2008-06-30 @ 12:24:20
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0