280608

Förlåt för lite dålig uppdatering igår men jag hade andra roligheter för mig istället.
Mötte upp Jossan på stan vid 2 tiden, tyvär missade jag bussen & var lite sen som vanligt, men men.
Vi drog iaf  runt på stan & spanade in rean men gjorde inte direkt några kap. För min del blev det bara en maskara, en hudkräm & lite smycken som inhandlades. När vi väl hade glidit runt i alla affärer & kunde stan så köpte vi oss jordgubbar & satte oss på bryggan & bara mös i solen & käkade jordgubbar.
Sen begav vi oss åt olika håll, för min del blev det hem för att avnjuta lite tacos med la familja.
Sen drog jag en snabbt ombyte & begav mig av hem till jocke där även erik & putte befann sig.
Vi gick ut & satte oss på en kulle & drack & hade det trevligt.
Sen vart det för kallt så då blev det krogen för vår del, jag hade iaf en riktigt trevlig kväll.

lite dåliga mobil bilder ifrån gårdagskvällen på kullen.



Nu däremot så ska vi bege oss iväg ner på stan & spana in den nya secound hand butiken som jag aldrig vart in i & även spana in all den andra rean oxå.
Jag skriver mer sen, ikvälll blir det nog oxå alkohol, fy maria.
Men jag måste passa på, jag börjar ju jobba nu på måndag & har även satt upp ett tränings schema på 6 dagar i veckan så som sagt, jag måste passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0