280608

Det har nog varit en mindra bra dag idag med en massa otur.
Iaf så började den hemskt, vi skulle som sagt pallra oss in till stan & valde att ta tåget (tyvär)
För på tåget kom det fram 2 kontrolanter & jag som har sommarlovskortet även fast jag är för gammal ( har skrivit min systers namn & person nr på det iställer). I vanliga fall brukar det gå bra för då brukar jag ha hennes pass oxå men just idag åkte båda vi 2 samtidigt vilket betydde att jag var tvungen att ljuga ihop något & därmed fick en böter på 500 spänn, fyfan vad ovärt. Som tur är betalar mamma den såklar men ändå.
Så sen var jag rätt deppig hela dagen så det blev ingen shopping för mig eftersom att jag kände att jag inte kunde unna mig något tack vare den där bötern.

Men vi hade iaf en mysig dag på stan med god mat & mys.
Vi har nog även gått över 2 mil idag då vi gott från gränby C till stan & till en massa utanför liggande ställen.
Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var iaf att köpa med oss massa gott till middagen & jordgubbar till efterätt.
Så nu så står det en ung man nere i vårat kök & lagar mat till oss & jag känner att det osar lite smått brännt, så hur ska det här sluta? Han har iaf lovat oss en underbar middag, så jag tänkte ta lite kort sen så får ni se reultatet.
Ska gå ner & tjuvkika nu så vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Vill du vara med och tävla om smycken (värde 200 kr)? Gå in på min blogg och läs mer!

Ha en trevlig kväll! =)



http://emeliesplace.blogg.se/2008/june/tavling.html

2008-06-28 @ 18:22:30
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0