260608

Man mår som man förtjänar idag, dagen efter..
Det är rätt konstigt att man blir så bakis här hemma men när jag var i Turkiet så vart jag aldrig bakis trotts att man drack tredubbla mängder, konstigt det där, kan det vara klimatet?
Aja idag hade jag iaf planerat in att både hinna med att ta en lunch med min kära vän Jeanette & träffa Victoria men eftersom att jag inte vant mig vid bakfylla så strejkar kroppen totalt. Så min dag har bestått utav en massa onyttigt, film tittande, degande & knapra piller. 
Nu däremot så ska jag fixa någon riktigt onyttig mat & krypa ner i soffan & tycka sådär lagom synd om mig själv.

Mina bästa vänner idag, treo, samarin & resorb, dem gav mig styrka!


Haha gud vad det verkligen inte är synd om mig egentligen, ska sluta klaga.
Imorn däremot så ska jag hinna med allt som jag inte gjort idag.
Jag ska träffa både Jossan & Jeanette & röja upp något roligt till kvällen, förhoppningsvis med dem 2 flickorna?
Aja maagen skriker efter fett så nu ska jag kirra biffen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0