250608

Godmorgon kära vänner
Jag har nyss varit ute & sprungit en lång runda & kört ett rejält styrke pass på det.
Kände att det verkligen kunde behövas efter att ha levt gott & inte tränat på 1 vecka.
Men nu så är  jag på banan igen, så vad händer idag kära vänner?
Just nu ligger jag nyduschad i sängen utan planer, så känner ni för att latcha med mig, just do it!
Haha nej men tänkte nog ta en tripp ner på stan & kolla i lite butiker, ska ringa Sandra först & kolla om hon ska med.

Nu däremot så ska jag äta frulle, det blir fil med crunchy flingor = det godaste som finns.

allra helst just nu så vill jag dansa på bardiskarna i turkiet sådär lagom dyng.

Kommentarer
Postat av: martina

röjjjjj

2008-06-25 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0