250608

Bläää, vad jag är uttråkad men jag har trotts detta ingen ork att göra något.
Hade tänkt åka ner på stan idag som sagt & kika i lite affärer men att ta bussen in till stan känns för jobbigt.
Istället har jag varit ute & gott en lång promenix med min kära syster. Han även fylla på mobilen & köpa med mig lite vindruvor. Sen har vi spenderat förmiddagen med lite kortspel & massa skit snack.
Snart tänkte jag köra lite styrka & sen kolla på en film, känns rätt bra med en deg-dag.
Men sen vid 4 tiden idag så ska jag iaf pallra mig hem till Jocke & vara lite social, får se vad vi hittar på ikväll men något kul ska det nog bli. Jag personligen är rätt sugen på utgång ikväll, får se om han känner lika dant?

aja nu ska jag göra vettigare saker, som att kolla på film typ ..
tänk vad skönt att få ligga & steka på en båt just nu i 40 gradig värme & när som helst beställa en drink eller bara hoppa i det 25 gradiga, underbart fina vattnet. ta mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: moa

fyfan vad jag vill tillbaka, saknar det så otroligt, går runt varje dag å är deppig. :(

2008-06-25 @ 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0