210608

Godmorgon Sverige, saknat mig?
Jo jag kunde väl tänka mig det, men jag har iaf inte saknat sverige.
Vår turkiet resa har varit helt underbar, den bästa resan ever.
Vi har haft strålande sol & 35 grader hela veckan, lite jobbigt när bakfyllan slog till på morgonen men det är smällar man får ta.
Ja så vad har vi gjort under dena vecka?
Jo självklart så har vi solat & stekt en massa, shoppat, vart ut på båttur, kollat fotboll & festat mer än vad kroppen klarar av.
Träffade även lite nya människor som det festades med var & varannan dag & verkligen bara levde livet.
Kanske inte den nyttigaste veckan med tanke på alla drinkar & allt alkohol intag men ska man leva livet så ska man.

Aja nu är det iaf så att sladden till kameran är försvunnen så jag måste vänta tills min kära syster kommer hem ifrån Bulgarien om någon timma för att kunna ladda upp pixen, men håll ut gott folk dem kommer innan dagens slut.

nu ska jag sova lite längre, tills min snutt kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0