130608

Jag vaknade 5 imorse & kunde verkligen inte sova längre så jag har varit vaken sen dess.
Tyvär så funkar inte min röst idag heller så jag får viska hela dagen, suck!
Plus att min förkylning är riktigt blä, tror jag fått bihåle inflamation igen, men jag får vara full hela veckan lång så känner jag nog inte av det hela så mycket!
Men en sak som är säker är iaf att flygresan kommer att bli riktigt tung, det är rentutsagt hemskt & flyga när man är förkyld.
Men men jag försöker att inte tänka för mycket på skiten & taggar istället rå mycket.

FYFAN SÅ JÄVLA KUL VI SKA HA DET TJEJER!

Och jag älskar att det är dåligt väder & hoppas på att det håller i sig för i turkiet just nu så är det 33 grader & strålande sol så fuck of Sverige and turkey here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0