120608

Shit det har varit en lång & tuff dag för min del & jag har inte haft någon röst på hela dagen.
Jobbade till 3 idag & sedn köpte jag lite saker till pappa & mötte upp min baby.
Mamma skjutsade hem oss sen & så blev det till att fira pappa hela kvällen med släkten.
Tyvär så har jag ingen röst så har inte kunat prata på hela dagen, det suger!

Aja nog om idag för det är imorgon fredag så det gäller, då drar vi till turkiet!
Jag packade klart väskan nyss & vägde den för säkerhets skull, 18kg så det är bra..
Packade ner lite alkohol i handbagaget oxå som jag & moa kan ha att smutta på på bussen till arlanda.
Nu däremot så ska jag mysa med min baby hela kvällen ♥

Grattis på födelsedagen världens bästa pappa

Kommentarer
Postat av: Moa

hah jaså så du ska ta me lite alkohol redan på bussresan till arlanda det gillas.

2008-06-12 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0