110608

Sådär nu är jag hemma igen efter att ha varit på skolavslutning.
Exakt lika tråkigt som vanligt, vår skola suger?
Avlsutningen bjöd på magdans, falsksång, tråkigt tal, ful hiphop dans & inte mycket mer.
Så nu har jag äntligen sommar lov, fast har haft det i 3 veckor redan så känner mig väl inte så speciell över de.
Sen åkte jag ner på stan med moa & martina & fixade väsklappar på apollo, bara 2 dagar kvar nu.
Iaf så håller jag på att packa väskan som redan är propp full, hur ska detta gå?
Men mitt största problem är nog hur jag ska få platts med alla hud/hår produkter ..
Här har ni det som är mitt största problem just nu..


Sen ikväll så ska jag ut & äta med familjen. Vi ska fira pappa som fyller år imorgon, men efterson att släkten kommer imorn så får vi passa på att äta ute idag. Jag är sugen på något grekiskt, hoppas pappa också är det.
Nu så ska jag iaf fortsätta packa & ta strid med alla mina packnings problem!

Kommentarer
Postat av: m

okej shit va mkt :O haha

2008-06-11 @ 15:29:17
Postat av: anonym

vart har du köpt din cocosolja? har fasen letat överallt!

2008-06-11 @ 17:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0