110608

Sådär ja nu är jag hemma igen efter restaurang besöket med min kära familj.
Vi firade pappa & åt gott, jag smackade i mig en räksallad & njöt av sällskapet. För min familj är verkligen underbar!
Nu så ska jag snart sussa men jag har världens ångest, jag har nämligen inte hunnit packa klart väskan & imorn kommer jag ha riktigt ont om tid. För först så ska jag jobba hela dagen från 7-4 & sen kommer släkten & vi ska gratta pappa. Men ska försöka hinna med det sista imorn kväll, är typ bara skor & cd spelare & lite annat kvar.
Kläder & alla skönhets artiklar är iaf nedpackade & så får jag hoppas på att det inte är någon 25 kgs packning jag har dragit ihop så att jag måste packa om skiten för det har jag verkligen inte tid med.

Nej nu måste jag sova, ska upp tidigt imorn & jobba.
Godnatt kära vänner!


Kommentarer
Postat av: L to the isa

TAGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAA!!!!! IMORRN DÅ JÄVLAR

2008-06-12 @ 21:35:49
Postat av: Maria

JAG ÄR RÅ TAGGAD!!!!!!!

2008-06-12 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0