100608

Det blåser storm ute, jag höll ärligt talat på att blåsa bort när jag var ute & hängde tvätt nyss.
Hoppas verkligen inte att det blåser såhär mycket på fredag för då kan det bli läskigt att flyga.

Idag har jag gjort en massa nytta, jag har rensat bland mina kläder, tvättat & börjat packa lite smått.
Jag fick en chock när jag provade kläder, jag kan inte ha något längre!?
Jag tänkte att jag skulle få problem med vilka shorts jag ska ha med mig till turkiet eftersom att jag har så pass många men det bekymret verkade vara ett minne blott. För jag kunde inte ha ett enda par utav mina shorts, inte ens dem som jag köpte för 3 månader sen.
Alla var på tok förstora!? Dem inte bara hänge lite utan jag tappade dem till och med.
Jag viste att jag hade blivit smalare, men inte så här mycket? sjukt!
Iaf så förde min viktnedgång inte med sig ett dugg possetivt för nu måste jag köpa en ny garderob.
Men det får bli efter turkiet, fast shorts blir det till att köpa imorn.

Ikväll är det ju som sagt Sverige-Grekland & jag känner mig faktist mycket piggare nu så jag funderar starkt på att se matchen hemma hos Helmer med alla människor som ska se den där. Men det visar sig framåt 7 tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0