100608

Jag skippar jobbet idag med, eftersom att jag fortfarande är sjuk, det suger.
Tänk att jag har gått misste om 1600 kronor nu på 2 dagar, hjälp jag får ångest!
Men men, det possetiva är ju trotts allt att jag känner mig mycket friskare & piggare idag & jag har faktist en massa som måste göras så det är nog lika bra att jag är hemma idag. Jag måste nämligen tvätta hela dagen så att jag har lite rena kläder att ha med mig till turkiet, plus att jag ska börja packa lite smått, det är ju endast 3 dagar kvar.
Idag ska jag även heja fram sverige till en vinnst mot grekland, jag sitter faktist med Sverige tröjan på redan nu.

Jag & Petter bestämde oss igår för att vi ska köpa nintendo wii.
så när jag kommer hem från turkiet ska detta inhandlas & garanterat wii fit spelet till.
me like.



Kommentarer
Postat av: Victor

du kan få köpa mitt wii .. med mario kart & två rattar & shit för 3500 kr .. har kvitto & garanti på allting, skiten är knappt använd..

2008-06-10 @ 11:48:52
Postat av: Maria

hihi ja varför inte, vill du inte ha det kvar?

2008-06-10 @ 12:47:26
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: V

nej , man får för mkt träning av att sitta å röra sig zD



hehe, ne men om du vill ha det.. kan du få köpare .. 3500 allting , med två handkontroller, två nunchucks, två rattar, wii't, & mariokart spelet, sen har jag det där wiigames också typ :P ..

2008-06-10 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0