090608

Min feber vill inte ge med sig & inte heller huvudvärken eller det halsonda. Och nu på köpet så har även mina njurar drabbats, som vanligt när jag blir förkyld .. Blä, vad jag inte gillar det här, det är ju bara 4 dagar kvar till turkiet oxå så nu måste jag koka ihop lite kuckelimuck meducin eller något som gör en frisk fort.

Iaf så har jag legat & tyckt synd om mig själv hela dagen så jag ville ge mig själv något uppmuntrande så jag tog och beställde dess plagg från forever 21.



Jag älskar dessa plagg men dem hinner tyvär inte komma innan turkiet.

Kommentarer
Postat av: moa

gå till doktorn imorn så du blir frisk. tror ja dör om du inte skulle va frisk på freda.



du måste me iaf !"!!!

2008-06-09 @ 21:24:36
Postat av: Maria

Haha ja doktorn gör ju en frisk oxå.

Nej men jag ska ligga hemma & kurera mig.

Och du moa det spelarn ingen roll vilket tillstånd jag är i jag åker med ändå fattar du väl! :)

2008-06-09 @ 22:01:55
URL: http://mariaahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0