090608

Det ringde nyss på dörren & när jag öppnade stod det ett blombud där med 5 helt enorma buketter med blommor.
Gud så glad jag blev för jag trodde att nån ville ge mig en krya på hälsning men tji fick jag!
För blombudet hade nämligen gått fel, blommorna var nämligen till min granne.
Men det var sorge blommor för min granne dog i cancer i går fick jag reda på av mamma nyss.
Det hade varit en likbil hemma hos dem igår & hämtat honom & jag började genast gråta, känslig som jag är.
Helt sjukt jag känner honom inte ens men jag vet att han inte var äldre än 50 & har en son som är högst 3 år äldre än mig. Jag börjar alltid grina när det händer människor sådant, för det poppar direkt upp i mitt huvud hur jag skulle reagera om min pappa dog. Usch, nu ska jag vara snäll mot dem & alltid hälsa trevligt. För jag har en förmåga att vara rätt otrevlig mot vissa av mina grannar som har klagat när jag har haft fester, men det är dem värda. Jävla tjurerier, men jag har sköna grannar med ska ni veta, såna som bjuder på alkohol & bjuder upp till dans..
Äsch vad hemsk jag låter, jag ska vara trevlig mot dem iaf för det kan inte vara allt för lätt.


Här kommer lite bilder från min kära vän jossans studentmottagning.
hon är en guldtjej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0