080608

Nej det här händer inte, det får inte vara sant!?
Jag har gått och blivit sjuk, febern är hög, kroppen är död, halsen värker som aldrig förr, huvudet dunkar som om någon stod & slog med en hammare innei skallen på mig & hostan irriterar lagom mycket.
Fan, jag har inte tid att vara sjuk nu! För det första så är det bara 5 dagar kvar till Turkiet & jag har fullt upp dena vecka.
Ska jobba alla dagar utom onsdag för då har jag skolavslutning, så jag har ingen dag att vila upp mig & bli frisk på. Hur ska detta gå, jag måste garanterat bli frisk tills på fredag. Jus nu ligger jag iaf & proppar i mig alla möjliga prepparat som ska göra mig frisk men snart blir jag nog hög på allt.

Vaknade iaf morse & kände hur allt inte var bra så har ätit massa meducin sen dess.
Har även tagit en jätte lång promenad med baby, vi har köpt allt som behövs för en krya på sig dag samt hyrt filmer.
Vi begav oss även ner till vattnet & satte oss på stranden & åt fruktasallad, det var mysigt men min kropp orkade inte värme så speciellt länge så vi begav oss hemåt rätt snabbt igen.
Så nu ska jag bara spendera dagen i sängen med massa vindruvor, vatten, filmer & meduciner.

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: mmm

vila vila vila vila.. :O

2008-06-08 @ 17:13:08
Postat av: Maria

ja men jag måste jobba, jobba, jobba! :/

2008-06-08 @ 18:59:26
URL: http://mariaahedin.blogg.se/
Postat av: mmmmmartina

jobba inte då!!! och ät!

2008-06-08 @ 20:22:28
Postat av: m

nej fuck heller ta en vilovecka .. sen lite sprit på onsdag kväll me oss så blir du pigg tills fredag =)

2008-06-08 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0