070608

Min blogg fungerade inte igår så jag får upptadera idag istället.

Torsdagen: Var som sagt studenternas dag & det var full fart i stan. Jag mötte upp moa, lisa & martina på stan vid 12 tiden. Vi köpte med oss mat & satte oss längstån i solskenet & bara njöt & kolladepå alla studenter. Det blev även en massa palnerande ett år framåt till vår student + en massa turkiet planer vi åker ju som sagt om endast 6 dagar!
Sen mötte jag upp min kära student Jossan & fick skjuts av hennes syster hem till henne.
Hemma hos Jossan var det massor med folk & hennes studentmottagning blev riktigt trevlig, det där med att supa ner kvinnan gick tyvär inte allt för bra, jag var nog fullare?
Sen vid 9 tiden så begav jag mig iaf ner på stan & mötte upp mina kära vänner Jocke, Nisse, Jonas, Christian, Micke, Putte, Conny & Webban. Jag blir alltid lika glad över att se dem. Min kära pojkvän hookade även upp med oss lite senare.
Men jag & grabbarna spenderade som sagt hela kvällen i stadsparken med massa alkohol, musik & roligheter.

Fredag: Var ju som sagt national dagen men inget som jag firar direkt. Spenderade hela dagen med en massa solande & badande i poolen. Det är trotts allt 26 grade i poolen så man fryser inte direkt. Kvällen blev även den en lugn hemma kväll med familjen & pojkvän, vi spelade massa spel, grillade & hade det riktigt mysigt.

Jag var allmänt ful i fejjan, därav det svarta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0