070608

Drog ju som sagt en shopping med mamma & petter idag. Vi köpte en massa saker som behövs till turkiet som tex, treo, iprem, resorb, solkrämer, cocosolja, återuktande hudkrämer, shampoo, balsam, deo, parfym & massa olika skönhetsprodkuter & meduciner. Vilket säkert kommer komma till användning.
Jag & min älskling köpte även sverige tröjor & så blev det pressenter till pappsen.
Sen spenderade jag & älsklingen resten av dagen i solen men nog allra mest i poolen, man orkar knappt med hettan så man är tvungen att svalka sig hela tiden. Sen vart det till att kolla på första EM matchen medans vi smaskade i oss kyckling sallad & nu ligger vi & ska kolla på Portugal-Turkiet. Blir en lugn kväll i kväll, solen tröttar ut mig!
Ska även dra ut på en löpar runda efter matchen, går inte att springa på dagen så man får passa på nu på kvällen när det är lite svalare.
Nej nu ska jag hämta lite vindruvor & kika matchen.
Ha en underbar kväll kära vänner ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0