070608

Godmorgon solstrålar..
Solen skiner just nu rakt in i mina ögon & gör mig riktigt glad.
Jag ska strax försöka få upp min pojkvän för vi ska snart in till stan & shoppa lite.
Jag, mamma, malin & petter. Pappa fyller år på torsdag så det ska inhandlas lite pressenter till honom oxå såklart!
Sen så planerade vi en heldag i torsdags med musik, grillning, fotboll & alkohol så den ska vi väl troligen sätta i värket idag. Den planerades ihop av mig & grabbarna så jag ska slå dem en pling lite senare och se om det blir av.
Annars så ska jag iaf umgås med dem ikväll så det är mys, em börjar ju idag oxå!

Här har ni en bild på bikinin som mamma beställde till mig igår. Gillade inte trosorna så beställde ett par andra snyggare men överdelen gillas skarpt. Mammsen beställde även 10 par olika trosor & 3 bh:ar till mig. Sånt är alltid kul & behövs jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0