050608

Godmorgon kära vänner, idag är det studenternas dag!
Jag vaknade för 2 timmar sen ungefär, morgon pigg som jag är & just nu sitter jag med hårfärg i håret.
Var tvungen att färga utväxten för den såg förjäklig ut.
Idag har jag iaf dagen fullplanerad, sånt gillas!
Först idag så blir det en lunch på stan med mina kära vänner Moa, Martina & Lisa. Vi ska planera inför Turkiet resan som sker om endast 1 vecka, gud vad jag längtar!
Sen så ska jag möta upp Jeanette & gratta alla mina vänner som tar studenten & det är ett bra par stycken kan jag säga, eftersom att det som sagt är min årskull som tar studenten i år nämligen 89:erna men blond som jag är så har jag ju självklart gått om, haha eller det beror nog inte på det.
Sen så ska jag iaf ut till björkligen på min älskade vän Jossans studentmottagning, där ska jag supa jossan under bordet & även mig själv är det tänkt.
Sen mot kvällningen så beger ju sig i princip alla studenter ut till Skaris så då så ska jag möta upp Sandra på stan & vi ska sitta & mysa på bryggan ett tag & sen så blir det BJ för våran del.

Så som ni hör så har jag fullt upp idag, me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0