0400608

Solen skiner & alla är glada, ja faktist precis alla jag har träffat idag har varit på ett strålande humör.
Kan det vara solen eller kanske att skolan är slut? Vem vet.

Min dag börjadeiaf med jobb på biltema från 6-11, sen begav jag mig av ner på stan för att möta upp min kära syster. Det vart en massa shopping i hettan för vår del, men vi han även med en paus vid ån med jordgubbar & loka, älskare. Jag inhandlade iaf en klänning & lite smycken + lite student pressenter.
Alla mina kära vänner tar ju som sagt studenten i morgon, förutom jag då..
Mötte flera utav dem blivande studenterna idag under min shopping runda & dem var lagom nervösa inför morgon dagen. Men lycka till kära vänner!
Nu däremot så kom min pojkvän så nu ska vi laga mat, blir sallad idag igen, I just love it!

Dagens inköp, jag älskar klänningen!
336005-600


Kommentarer
Postat av: josefine

vart har du köpt klänningen? asfin verkligen!

2008-06-04 @ 20:22:42
URL: http://karbinjossan.blogg.se
Postat av: Maria

På HM

2008-06-05 @ 08:51:45
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0