030608

Nu är jag bra mycket svettigare än när jag skrev det förra inlägget, great!
Har nämligen varit ute & sprungit ca 1 mil så nu är jag dödare än innan.
Ska bara hoppa in & ta en dush strax & sen så blir det sängen direkt..
Är trött som en gnu + att jag börjar jobba klockan 6 imorn vilket betyder att jag måste åka klockan 5.

Precis nu håller jag även på att försöka få tag på min kära vän Jeanette men utan resultat. Hon är näst in till okontakt bar numera då hon jobbar tjuogfyra/sju. Men någon gång lär hon väl iaf svara för imorgon då ska vi iaf ses på stan för en lunch efter det att jag slutat jobba. Och vi ska även köpa en pressent till vår kära vän Jossan som tar studenten på torsdag..

Nej dushen nu, jag luktar apa!

Kommentarer
Postat av: Moa

haa fyfan va söt apa.. skulle inte banga på han/hon som husdjur

2008-06-03 @ 20:31:35
URL: http://moahelmersson.blogg.se
Postat av: Maria

det är ju jag när jag är sådär lagom busig.
Men du kan få adoptera mig som husdjur ;)

2008-06-03 @ 20:37:13
URL: http://mariaahedin.blogg.se
Postat av: Anonym

och från och med nu så adopterar jag dig som husdjur!

2008-06-03 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0