030608

Svetten rinner min jag gillare..
Har jobbat hela dagen från 7-4. Det är världens EM hetts på mitt jobb just för tillfället eftersom att vi börjar sända alla matcher nu på lördag. Det är elektriker hit & dit som drar kablar till storbilds tvn & massa snickare som fixar & har sig & mitt i allt oväsen så är det även världens stress i köket och allra helst idag då vi har haft sjukt mycket beställningar.
Under hela dagen idag har jag gjort 62 smörgåstårtor, de ni!
När jag väl slutade för idag så tog jag min älskade cykel & cyklade hem i motvinden.
Svettig som ett djur var jag när jag kom hem men lika glad är jag för det.
Nu däremot så kurrar magen riktigt ordentligt men snart är pappa klat med matten så att jag kan mätta min hunger. Ska äta en underbart god grekisk sallad, jag lever på sallad & lätt mat på sommarn, man orkar inte äta så mycket i dena hetta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

boka in torsdag vid 12 tiden för en fika/lunch

2008-06-03 @ 19:24:16
URL: http://moahelmersson.blogg.se
Postat av: Maria

Det har jag redan gjort! :)

2008-06-03 @ 19:53:10
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0