110708

Jag är svettig & blöt som en björn men vägrar att ta av mig min nya myströja som jag förälskat mig i.
Iaf så borde jag pallra mig in i dushen det finns människor som väntar på mig.
Men istället så sitter jag här & letar sista minuten resor även fast vi ska åka den 25 Juli bara för att jag jobbar fram tills dess. BLÄ, jag hatar att vänta!
Orkar jag stressa? Nej, man kan ju dö i förtid av att stressa sig igenom livet.
Iaf så har jag fått ett tips om att det ligger ett antal smirnoff på kylning hos en okänd kille inne i stan!?
Inte jag som lagt dit dem men det är tydligen där vi ska hålla hus ikväll så det är väl tur att dem ligger på kylning just där.
Har hört att det är där Uppsala håller hus ikväll så I be there.

Nej läsare, ni undrar säkert vad jag pysslat med idag? Jag har jobbat hela dagen från 7-3, latchat runt mest & levt loppan så att dagarna ska gå fort. Sen så begav jag mig av till polisen för att hämta utmitt id-kort, HJÄLP JAG SER UT SOM ETT NERDROGAT FYLLO! (hade en dålig dag skulle jag hoppas på)
Sen så begav jag mig av till mammas kontor för att försöka få henne att sluta jobba någon gång & skjutsa hem mig.
När hon väl var klar så han vi även med lite shopping innan vi begav oss hemmåt.
Väl hemma kastade vi in grejerna vi köpt & begav oss ut för att övningsköra. Jag var nära på både1&2 diken men missade tyvär, hade vart kul & testa! Sen vart det tacos med familjen & jordgubbar till efterätt.
Och nu sitter jag än vid datan men ska faktist pallra mig in i dushen, nu nu nu!

Ska slå på Patrik Isaksson på högsta volym nu & skåååla höögt (så att grannarna överväger att flytta)
& tagga satan inför kvällen som redan börjat för dem flesta.
Men tare lugnt, I bee there soon.


vi ses i dimman, jag trallande på "innan klockan slår " & ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0