240708

Godmorgon världen, idag är min bakfylla inte att leka med, uscha!
Självklart så hade jag inte tid att skriva igår, för vem har det när det är strålande väder hela dagen & bjuds på fest på kvällen? inte jag iaf.
Gårdagen började iaf med jobb på biltema från 6-11 & sen drog jag ner på stan för att möta upp anton, petter & malin.
Senså drog vi till lyssnarängen & badade med soran, simon, simons brud, fredrik & patrik.
Hade en riktigt trevlig dag där, solen lös underbart varm & vattnet var riktigt varmt faktist.
Vi satt där & lapade sol, drack alkohol & njöt av livet hela dagen.
Sen så träffade jag även på, jocke, nisse, konny, babsan, jonas, micke, webban som jag & malin bestämde oss för att hooka upp med. Det var en sväng förbi willys för att kirra käk & sen hem till nisse för att käka & dusha.
Var även tvungen att åka hem en snabbis & byta lite kläder & så innan vi begav oss iväg ut typ vid skaris på grillpartay hos Webbans bror Patrik. Det vart en mycket trevlig kväll där med massa alkohol, sånger & lekar.
En sån där perfekt sommar kväll då inget kan gå fel. Tog sen en taxi hem & somnade mindre skönt.

Idag däremot så ska jag lapa en massa sol & packa väskan.
För imorgon blir det Bulgarien, fyfan så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0