190708

Ja jag lever även dena dag, men var lite tveksam imorse.
Huvudet dunkar iaf som bara den, trotts att jag hällde i mig en massa meduciner innan jag somna igår plus att jag kört min vanliga kur idag, treo, samarin & resorb. Men jag är nog imun mot meduciner.

Gårdagen var iaf jätte trevlig. Vi satt hemma hos moa & spelade kort, snackade skit & drack massa goda drinkar, shottade en massa & sänkte en massa annan alkohol. Riktigt trevligt vare & fulla blev vi.
Moa drog världens vurpa ner för trappan & bara gled, fyfan så kul det såg ut. Efter det bytte hon ut dem höga klackarna mot lite bättre fylle skor. Sen så vart det en lång & spårad cykel tur till nyby. Då vi stannade för ett flertar dricka pausar samt ramllade ett antal ggr. Festen i nyby hade dött när vi kom fram så vi begav oss av till en fest i stan men lika död var den. Cykelturerna var nog helt klart det mest spårade igår. Jag tog iaf halv 3 bussen hem & efter att ha meducinerat mig lite granna.

Idag mår jag som jag förtjänar & ska sova hela dagen & vem vet det kanske blir party ikväll med.
Skriver senare, natti!



Få bilder från gårdagen

Kommentarer
Postat av: linda

det låter som en trevlig kväll ;>

2008-07-19 @ 13:17:06
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Lisafis

hahahaha, fan va jag diggar att våran cykeltur tog 1,5 timme. gryyymt

2008-07-20 @ 20:36:13
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0