180708

Jag har jobbat & slitit i 9 timmar idag. Började klockan 7 & slutade vid 4.
Sen sprang jag in på solpalattset för en liten solningn & nu så sitter jag här med hårfärg i håret & har precis ätit middag.
Ska försöka att göra iordning mig så fort som möjligt & sen är jag rå taggad inför en spårad kväll.
Iofs så har jag sjukt ont i magen det göra  verkligen sjukligt ont & jag vill bara lägga mig ner i fosterställning & skrika rakt ut. Men vad hjälper det, mamma är helt säker på att det är blindtarmen för man kan inte ens nödda min mage på höger sida utan att jag skriker rakt ut & där sitter vist blindtarmen.!?
Mamma vill att vi ska åka upp till sjukan nu ikväll men jag tänker inte min blindtarm sabba min kväll.
Så sjukhuset får vänta tills ikväll för nu så ska jag ha roligt med mina tjejer.
Ska iaf ta bussen in till stan runt 8 tiden & möta upp petter så att jag får min dricka & sen ta hans cykel hem till moa.
Ska troligen möta upp Lisafisa på vägen också & sen så drar vi dit & sen vet man aldrig var kvällen slutar.

ikväll kör vi hårt tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0