170708

Dåligt uppdatering, at usual!
Men jag har som sagt alltid så mycket roliga saker för mig så jag har ingen tid.
Men nu så ska jag uppdatera er om min gårdag & även dagen:
Jag jobbade från 6 till 11 på biltema ïgår & sen så kom mammsen & petter & hämtade mig.
Vi åkte ut till den lilla hålan Tierp dit min kära mormor har flyttat & hälsade på henne.
Åt gott & mös i solen & efter några timmar så bar det av hem igen.
Det blev hem & vända i princip för min & petters del. Bytte kläder, sminkade om mig & sen var det bara att ta bussen hem till Anton. Där vi skulle spendera kvällen med grillning, kubbspel, alkohol & myspys.
Kvällen vart riktigt trevlig det var jag, petter, anton, gaucho, kalle, fredrik, johan, peter, maria, sofia & malin.
Tyvär så vart jag på tok för full för fort & spårade ur. Senare vart det utgång men minnet är vagt av kvällen.
 Vaknade iaf upp på tok för bakis i petters säng av att klockan ringde vid 6 tiden & vinglade iväg till jobbet på petters mammas hoj. Måde skit hela dagen & var nära på att spy både 1 & 2 ggr.
Men nu äntligen är jag hemma & jag är riktigt stolt över mig själv att jag klarade av dena dah.

Nu ska jag sova, läget är ej på topp.


Kommentarer
Postat av: Moooaa

svara på mitt sms segpropp ;)

2008-07-17 @ 18:16:23
Postat av: Moa

hm.. typ ingen anning. Lisa ska äta på java vid 6.. så hon skulle komma efter det. Om nu martina kommer så kommer hon vid 9 .. lisa kanske kommer halv 8 ? .. du kan komma vid 7 tiden så väntar vi på fisa å dra till kollan ..

2008-07-17 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0