170708

Godkväll människor.
Jag & Petter ligger i sängen & kollar på från koja till slott & bara degar.
Jag är helt totalt super död, min mage värker som aldrig förr & jag kommer spy när som helst.
Jag har även upptäckt ett jack i pannan nyligen & värsta bulan, har ett svagt minne av en liten krasch där huvudet tog lite skada men kommer inte riktigt ihåg var & hur.
Nu snart så ska jag sussa iaf för jag måste vara pigg till jobbet imorn bitti.
Och sen mot kvällningen imorn så ska jag till Moas kollonilott & dricka alkohol & mysa med mina flickor.
Jag bangar inte på en återställare kan jag säga!
Sen så drar vi nog vidare på fest, jag har lite på G.
Men nu måste jag få min skönhetssömn så att jag kan röja som aldrig förr imorgon.

Natti

we gone party like in turkey

Kommentarer
Postat av: Laaajsaaa

woooow.. bra att du har saker på G!!! sånt gillar jag

2008-07-18 @ 15:56:08
URL: http://lisacrondahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0