140708

Usch vilken morgon jag har haft.
Har suttit i telefon kö hos nordea för att sälja mina fonder, men nu äntligen så är det gort.
Plus att jag & Petter har ringt runt till alla möjliga rese bolag för att iaf få en resa runt 5000.
Men nu äntligen så är allt ordnat & klart.
Den 25 juli alltså nästa fredag så åker vi till Bulgarien & Goldens Sands.
Vi åker med Ving & fick trotts allt tag på ett fräsht hotell för 5000, ( resorna är sjukt dyra just nu)
Hotellet ligger iaf 100m från stranden & 0m från centrum så alltså mitt i allt.
Det finns även spa/relax avdelning, karaokebar, skönhetssalong, affär, frisör & annat på hotellet.

Här har ni lite bilder på hotellet & så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0