130708

Godmorgon världen, här är jag igen!
Ja tro det eller ej men jag lever faktist idag, det är knappt så att jag tror det själv?
Gårdagen var iaf super, chillade hos jocke med han, jonas, vickan, erik, jonas kusin & micke.
Vi tröttnade påa att sitta inne & begav oss iväg ut till kullen i nyby där vi fortsatte tömma flaska på flaska samt spela massa olika öl spel & hare trevligt.
Men ju senare klockan blev ju kallare blev det så vi splittrades.
Har faktist ingen aning om vart grabbsen drog, men jag & victoria drog iaf på fest hos Maco i löten.
Vart trevligt folk, mer alkohol samt kubb spelande mm.
Framåt 12 tiden tog tyvär festen ut & vi tog en taxi till krogen, jag kände mig lite halft osäker på om jag ville ut men jag hade inget val för när vi hoppade ur taxin utanför people så var det någon kille som vinkade dit mig (ingen aning o vem det var) & sa att om jag visade legg så skulle dem bjuda på inträde samt gardeob & dricka mm.
Självklart visade jag glatt legget & gled in som på en räkmacka.
Tyvär så kom ju inte dem andra som jag skulle ut med in så jag fick vänta på att dem skulle kö & betala.
Men sen så äntligen kom dem in & vi dansade hela natten lång, me like!
Hade även en stalker efter mig, eller det var simon & jimmys kompis men gud så på han var.
Vist sa han snälla & fina saker men efter några timmar vart det mest jobbigt., så jag & vickan drog.
peace!
Det har ju aldrig skadat att vara tjej & blond, man glider fram som på en räkmacka!

Tack för gårdagen kära vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0