130708

Idag ska jag ha en typisk bakis dag.
Min snuttis som bara var hemma igår & alltså mår utmärkt idag kommer hit & pysslar om mig.
Ska få massa massage & bara tycka synd om mig själv. (även fast jag förtjänar det)
Sen så blir det väl även till att goffa & kolla på en rulle, precis sådär som man gör när man är bakis.
För er som inte vetat om det så klarade jag mitt halvår utan godis, kakor, tårtor, fika, läsk,, saft, chips, snabbmat, glass & allt sånt där onyttigt ni vet. Jag är faktist riktigt stolt över att jag klarade det & på köpet gick jag ner hela 15kg, inte helt fel!?
Iaf så äter jag onyttigheter nu igen & satan så bra det känns.
På sommarn ska man njuta av allt gott sen så har man mer än et år på sig att vara nyttig.
Jag ska till baks til mina nyttiga vanor, men inte förns i höst.
Nu ska jag bara njuta!

just like this babe <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

oj jävlar 15 kilo. det var mkt.

grattis :) njut av godheterna ett tag=)

kram

2008-07-13 @ 13:50:49
Postat av: moa

haha njut ordentligt Maria :)

2008-07-13 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0