100708

Godmorgon, hade jag skrivit med en penna just nu så hade bokstäverna varit darriga som tusan för gud så bakis jag är.
Men man mår som man förtjänar & jag ser bakfyllan som något possetivt för det betyder att jag drack bra igår & att jag gjord det gratis känns änu bättre.
Jag glider verkligen fram på en räkmacka, mitt liv är lätt lixom. Folk ställer upp på mig & jag bara njuter av livet.
Igår var en riktig sådan kväll då allt bara gick lätt & jag gled fram.
Kvällen började hemma hos Linda där hon bjöd på mat (räkmacka 1, att slipa kirra käk) vart sallad & kyckling, riktigt mumsigt vare. Sen så fick jag min dricka framkörd till Lindas dörr direkt från systemet + att den var betalad & klar. Jag behövde helt enkelt bara öppna bildörren & tacka & se glad ut. (räkmacka 2, bli servad & få allt betalt)
Äsh nog om mina räkmackor nu. Kvällen igår var iaf lyckad, en trevlig kväll hemma hos Linda med mina vänner.
Samt en riktigt lyckad utgång med en allt för full mig, men jag är skön.
Var riktigt många favoriter ute igår som förgyllde kvällen, jag var glad & full & livet lekte dena sommar kväll.
Ramllade dock lite för ofta på dansgolvet samt ramlla ner från senen, men kul hade jag.
Sådär lagom stabil begav vi oss iväg från bj för att hamna i bråk på stan.
Eller killarna blev nersparkade & det är nog tur för mig att jag är tjej för annars hade jag nog legat blodig nu.
Jag är på tok för kaxig & öppnar käften i helt fel tillfällen, men inga smällar får jag. Det finns vissa possetiva saker med att vara tjej.
Sen blev det en taxi hem, (räckmacka 3, att åka taxi gratis överallt)

Livet leker, nu ska en bakfull jag vingla i väg på cykeln hem till Linda samt till gränby & så ska jag trycka i mig ett stort bakis mål på max, mums!

onykter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0