100708

Alkis på cykel, det var jag idag kan jag säga.
Men cyklade trotts detta 3 vingliga mil idag med ett antal besök i olika diken.
Han under cykelturen med att hämta min väska hos Linda, Goffa på BK eftersom att vi bara kom halva vägen över åker på väg till Max så vi var tvugna att ge upp. Köpte även en tröja på MQ så jag älskar. Och fick även med mig lite goff ifrån Willys hem. Väl hemma plumsade jag i poolen & höll på att drunkna då jag kom på under vattenytan att jag varken kan simma på fyllan eller bakfyllan. I panik tog jag mig upp på kanten & lyckades pallra mig upp till min säng & somnade på störtt.
Sen åt jag köttbullar med familjen & nu nyligen så har jag varit ute & övningskört med mammsen.
Hon var livrädd & jag hade nog för mycket promille i kroppen, så en rolig åktur blev det allt.
Nu ska jag kolla på film & sen sova, ska upp & jobba imorn bitti klockan 7.

Sov sött, drick rött!
jag föredrar mouserat vitt!

Sangria ur kanna är absolut inte min grej.

eller att dricka ur kanna är min grej men sangria är absolut inte min grej.

USCH & BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0