080708

Jag är en trög människa med ont om tid så den lilla tid jag har kvar går tyvär inte åt att blogga men idag så har jag gott om tid så idag så ska ni få era uppdateringar minnsan.
Igår var det en tråkig dag med tråkigt väder så jag gjorde det bästa av situationen & jobbade.
Jobbade själv igår vilket var riktigt skönt, det kändes som att jag ägde en helt egen restaurang.
Men det blev lite stressigt ett tag när det kom kunder hela tiden & telefonen ringde stup i kvarten men jag fixade det galant måste jag säga.
Efter jobbet drog jag till polisen & kirrade id kort samt till banken & avslutade mitt ungdomskort.
Sen var jag hurrtig som vanligt & begav mig av till gymmet för ett intensiv jympa pass.
Helt död efteråt & även helt genomblöt när jag väl kom hem.
Så det fick bli en snabb dush & sen så tog jag mig ett glas proviva dryck till middag innan jag somnade bums i säng.

Idag däremot så är jag ledig så jag hade snart tänkt bege mig ut på en jogging runda & sen ligga & steka i solen.
För tro det eller ej, hemma hos mig tittar solen fram.
Nu ska jag äta til frukost & kolla på sunes sommar, tjaaoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

buuuh på din uppdatering

2008-07-08 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0