080708

Ja jag vet jag är sämst på att uppdatera men det är ju sommar & jag har mycket bättre saker för mig än att ligga framför datorn & nörda mig.
Imorse så var jag ute & sprang en vända & sen så har jag busat med min pojkvän hela dagen.
Vi har spelat kort & vart ute på äventyr & bakat & annat roligt.
Sen ikväll så har jag varit ute & övningskört med mammsen (ska bannemej ta körkort innan mitt körkortstillstånd går ut i november, men gud så tråkigt det är att köra bil, blääää) sen så har jag umgåtts med familjen & kollat på allsång & nu så har jag & min baby varit ute & gått en lång promenad.
Och nu alldeles strax så ska jag krypa ner under täcket & kolla på Bert & käka en nattmacka.

Vi har även kollat upp våran resa idag, antingen åker vi någon dag nästa vecka eller så blir det veckan där på men åker gör vi iaf & till Bulgarien blire men vi får se om det blir Sunny Beach eller Golden Sands.
Återkommer om det kära vänner när det väl bär av, men gud så skönt det kommer att bli.

Nej natti natti nu kära vänner.
Min morgon dag är fullspäckad så måste sova nu för att orka med allt.
Så godnatt, nu ska jag kolla på Bert & förhoppningsvis ligga lite oxå, peace!

Bjuder på lite bilder ifrån turkey för alla bilder därifrån får mig på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0