060708

Godmorgon kära vänner.
Idag är det söndag & jag båd gillar & ogillar söndagar skarpt.
Jag gillar dem för att det är en mysig dag med massa degande & jag ogillar dem för att det är sista dagen på helgen.
Men men jobbet är kul & man tjänar pengar så what ever.

Igår så blev det som sagt krök & bad hemma hos mig.
Nisse, Jocke, Erik, Jonas, Webban & Konny kikade förbi mig framåt 2 tiden & vi hade det trevligt.
Drack lite alkohol & badade i poolen & annat skoj, kändes riktigt mycket sommar över det hela.
Mot 6 tiden begav dem sig in emot stan & vi kirrade lite käk & hade även tänkt haka på dem in till stan senare för mera fest. Men vid 9 tiden stupade jag i sängen så det blev inte mycket av de, men en lyckad dag blev det iaf.

Idag däremot så ska vi nog cykla iväg & plocka jordgubbar & sen bara mysa & dega hela dagen.
Det ska bli en vanlig såndär mysig degar söndag helt klart.
För imorn ska jag jobba & då vill jag vara pigg.
Nu däremot så ska jag ut & sätta mig på alltanen & käka frulle.
Vi hörs senare!

Vi drar en ålandstripp i år igen va dudes!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

in å langa bilder från turkey på msn sega unge =)

2008-07-07 @ 19:43:06
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0