050708

Godmorgon kära vänner, idag mår jag bättre än jag förtjänar skulle jag tro.
Gårkvällen var en typisk mysig sommar kväll, vi satt på en filt i stadsparken & drack, spelade musik & kubb.
Var riktigt trevligt faktist & riktigt mycket människor som hookade upp med oss.
Och att tillägas är att vi tjejer vann över killarna på kubb, de ni! Fast det var väntat.
Sen mot småtimmarna begav sig alla åt olika håll & vi skulle på fest hos Johan men bangade när det var allt för lite folk.
Så vi tog en taxis hem istället & somnade bumms.

Idag däremot så är planerna lite oklara, men vi ska nog plaska runt lite i poolen & kanske dricka lite alkohol haltig dryck idag med & så hakar nog lite människor på så som det låter.
Men nu är jag sugen på en mumsig sallad med keso & avokada så det ska jag kirra.

Peace and love,
här har ni lite bilder ifrån gårkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0