040708

Hej i solen kära vänner, jag älskar vädret!
Idag har jag suttit och nördat i solen hela dagen på jobbet, hade inget bättre för oss helt enkelt.
Sen kom Petter & mötte upp mig vid jobbet vid halv 3 då jag slutade & så cyklade vi hem till mig eftersom att jag tog cykeln till jobbet vid klockan halv 6 imorse.
Väl hemma kastade vi oss i poolen & nu ligger vi här vid poolen med en varsin alkoholhaltig dryck.
Jag med en pinacolada som jag mixat ihop & petter med en iskal bira, kan inte bli mycket bättre!
Lite senare så ska vi grilla & äta en mysig middag med familjen ute i soleSen så kommer kvällen att bli super mysig känner jag på mig. Vi är nämligen ett stort gäng på ca 15 pers som ska till stadsparken & spela kubb & kröka & ha det allmänt mysigt & senare mot kvällningen så ska vi iväg på festis.
Det blir jag, malin, petter, jossan, gaucho, fredde, helmer, henke mfl jag känner inte alla så men det kommer bli trevligt kan jag lova.
Nu däremot så blir det duschen, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0