030708

Jag bara jobbar & jobbar, fy tusan.
Så bara för att jag jobbade idag så tror ni väl att jag missade alla sol timmar?
Men icke, jag började klockan 7 imorse & slängde ihop 30 smörgåstårtor & 40 landgångar på 3  timmar, kan vara rekord?  Sen så tyckte jag att jag hade gjort tillräckligt med nytta för ett tag så jag satte mig ute i solen & njöt av en underbart god sallad som jag trixade ihop & en stor loka. Mina kära arbetskambrater blev lite smått avis & efter en timma så joinade även dem. Ja som ni kanske förstår så har vi inte allt för många beställningar eller kunder så vi kan ta det rätt lugnt. Vilket jag helt klart gjort idag.  Satt i solen farm tills klockan halv 2 då jag tyckte att jag behövde göra lite nytta.
Så jag tog resten av dagens kunder samt skar lite grönsaker & gick sen hem vid halv 3.
Riktigt skön jobbar dag för min del & den ska bli lika dan imorn med hade jag tänkt.

Nu däremot så ska jag sova i en timma & sen slänga i mig en grönsakswrap & bege mig iväg till gymet för ett intesiv jympa pass idag igen, har blivit ett varje dag nu men lika bra är det.

Jag ska försöka skriva lite när jag kommer hem om lite planer jag har men nu slocknar snart ögonlocken så det är bäst att jag lägger ifrån mig datan ett tag & slumrar in.

Godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0