020708

Dem utlovade sol idag, men var är solen?
Jag är iaf ledig idag, så jag tänkte göra en massa nytta, tro det eller ej.
Nej men mitt rum behöver verkligen städas ordentligt & så ska jag tvätt oxå.
Och sen ikväll så blir det ett intesiv pass på friskis & sen bara dega, kan vara skönt det med.

Tänkte ta & berätta lite om gårdagen oxå eftersom att jag inte hade tid att blogga då.
Tog iaf tåget till sthlm vid halv 10 tiden & sen så drog vi en shooping runda fram till ca klockan 3.
Han även med en mysig lunch i solen & han även springa på Uggla, ooh han är cool.
Sen begav vi oss av till Skansen, men eftersom att det är bussstrejk i sthlm så var det bara att promenera till Djurgården.
Men det var mest skönt, & vädret var ju på topp så.
Sen så spenderade vi eftermiddagen med att kolla på djur, lyssna på genrepen minst 10 ggr & äta en god middag.
Och äntligen klockan 8 satte allsång igång & vi sjöng & skrålade som aldrig förr, jag gillar stämningen där
Vi orkade inte gå hela vägen till station efter att ha gått hela dagen så vi tog spårvagnen till norrmalmstorg & gick därifrån & sen så blev det en resa med en massa sömn hem, gud så trött jag var.

Idag däremot så har jag skapligt ont i fötterna efter att säkert ha gått 3 mil igår, men det ska kännas.
Nu däremot så ska jag äta frukost & sen sätta igång med storstädningen.
Jag bjuder även på en shot bild från turkiet, kolla på mig så ser ni hur man ska svepa en shot som en man, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0