vindruveberoende

Har precis tagit en lång skön & behövlig dusch, kände mig genast mycket friskare & fram för allt fräschare.
Ska snart ta en promenix ner till affären med min kära syster för att köpa loka & vindruvor.
Mamma har iofs vart världens gulligaste & köpt 4 askar vindruvor till mig men hon har inte slutat jobba än så vindruvorn är inte hemma & jag kan inte vänta längre. Jag gillar bara vindruvor i ask, dem är mindre & smakar så sjukt mycket bättre än dem där andra som bara ligger & så får man ta själv, nej fy fan i ask skare va.
Ikväll hade jag tänkt träna men mamma & pappa har strängt förbjudit mig så jag ska nog mysa med min underbara pojkvän istället. Det är iofs bättre än att träna men jag är så rastlös & vill bara springa skiten ur mig.
Men ikväll blir det istället till att kolla på handboll & mysa med älsklingen.
Hoppas att ni får en lika mysig kväll som jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0