Världens ände?

Kom nyss hem från världens ände. Det kändes som att vi hade kommit till världens ände iaf. Vi var nämligen i Hallstavik & spelade match. Vilken jävla håla säger jag bara, ruttna kåkar överallt & det kändes som att åka bak i tiden 40 år ca. Iaf så vann vi med 2-1, ingen vidare match direkt. Motståndarna var lika gamla som min morsa & tjocka som riktiga sumon. Haha, tråkig match & spela men men..

Igår var jag & min älskling & simma, det var mysigt & skönt. Åkte lite rutschkana på äventyrsbadet innan vi drog in i simmhallen för att simma, men vi orkade inte med äventyrsbadet speciellt länge för först & främst så var vi garanterat äldst + att vi fick trängas med alla knattar så vi simmade mest i simmhallen vilket var skönast.
Fredags kvällen sen spenderade vi framför tv:n, Petter med 2 stora skålar med godis & chips & jag med mina vindruvor. Jag verkligen älskar vindruvor, det slår allt. Sen somnade vi rätt snabbt, jag skulle ju som sagt spela match idag så därför körde vi på en lugn kväll igår.
Kvällen idag blir rätt lugn den oxå, ska gå på bio om ett tag & se på Leo, är den bra?
Jag gillar Josef Farres iaf så jag hoppas på det bästa.
Ska käka en mysig middag med familjen nu iaf, men ha en underbar Lördags kväll kära vänner!


Kommentarer
Postat av: mewe

noo filmen är ej bra:b

2008-01-12 @ 18:33:08
URL: http://mewiita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0