träna, ett måste..

Kom hem från träningen för ett tag sen, kändes väldigt skönt att komma igång igen. Speciellt fysen gillade jag skarpt. Har fixat till mitt nya tränings schema nu för 08 & det ser ruskigt skönt & intensivt ut.
Det blir träning, måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar & söndagar & oftast matcher på lördagar oxå.
Så det blir träning varje dag i veckan förutom lördagarna, inte mycket tid över för annat men jag har aldrig några läxor ändå & kompisar får jag träffa på helgerna & innan eller efter träningarna.
Men nu ska jag hoppa in i duschen & sedan blir det till att krypa ner i sängen med en stor talrik fruktsallad & mysa.
Måste frösöka somna tidigt ikväll eftersom att skolan börjar imorgon. Jag tycker faktist att det ska blir rätt skönt att skolan drar igång för då kommer man in i lite rutiner igen & det kan jag behöva. Imorgon har jag endast restaurang kök till ca kl 1, vilket känns som en bra start.
Fick reda på idag att jag får en ny likadan mobil i slutet av veckan ( eftersom att min ju gick sönder )
Nej slut skrivet för min del nu. Iställer blir det duschen & sen sängen!
Ha en underbar kväll gott folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0