soluppgång

Åkte upp till akuten igår kväll, hade hög feber & riktigt svårt att andas.
Väl där konstaterade dem att jag har bihåleinflammation trotts allt.
Så jag fick antibiotika som jag ska ta i 10 dagar nu + en massa andra medeciner.
Så nu äter jag samanlagt 6 olika medeciner per dag vilket blir ungefär 20 tabletter per dag, kan det vara bra?
Idag känner jag att antibiotikan gjort värkan & jag känner mig genats lite piggare men febern ligger trotts det på 39.
Hoppas den har gått ner tills ikväll så att jag kan gå till skolan imorn, det kan jag verkligen behöva.
Saknar er tjejer, inte sätt skymten av er på 2 veckor nu.
Idag blir det iaf en dag lik alla andra. Ska fixa ihop något gott och sen lägga mig framför tv:n & se på någon bra film.
Ikväll kommer förhoppningsvis min älskling hit oxå, han längtar jag efter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

usch krya på deeeeeej

2008-01-30 @ 11:55:38
Postat av: Martina

krya på dig gumman.. men du kan alltså inte komma på fredag?

2008-01-30 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0