Sol & värme, ta mig dit!

Denna dag var helt sjuk seg imorse, jag kom knappt till upp ur sängen.
Men i sista sekunden kastade jag på mig kläderna & sprang till bussen & yes, jag han precis!
Väl i skolan gick det rätt trögt till en början, jag gillar inte min restaurang lärare & det är ömesesidigt så vi har våra små tvister, haha!
Iaf så hittade jag, moa, martina & nelly en resa till marmaris för ett skapligt pris den 13/6 så imorgon ska vi boka.
Jag längtar redan till sommar & värme, det har varit piss väder allt för länge nu.
Iaf så har jag inte fått ut mitt gymkort än & på fredag när jag skulle dit så har dem inga instruktörer så det blir inte förns nästa onsdag jag kör igång med gymmet. Men jag ligger inte på latsidan för det inte, ska nämligen snart ut & springa & sen blir det fys. Imorgon har jag däremot innebandy träninge & på fredag åker jag & simmar med min kära pojkvän eftersom gymmet sket sig då.
Nej nu ska jag ut & springa för måste komma i säng tidigt ikväll så att jag orkar morgon dagen.
Ha en underbar kväll mina vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0